شکر تلخ؛ فصل اول – قسمت پنجم

میرزا صادق داستان را متوجه شده‌است، اما در تفهیم آن به‌حاجی‌تقی بازرگان قصه‌ی ما، باید نهایت هوش و ذکاوت را به‌خرج بدهد تا اسباب ناراحتی و تلخی و رنجش حاجی نشده‌ باشد. خانم‌باجی مسئولیت درمان عزت را بر عهده میگیرد و و او را با روایت داستان‌های عجیب همراهی می‌کند...!
پادکست داستان‌های تاریخی شکرتلخ
چکیده‌ی اپیزود پنجم از فصل اول:

میرزا صادق داستان را متوجه شده‌است، اما در تفهیم آن به‌حاجی‌تقی بازرگان قصه‌ی ما، باید نهایت هوش و ذکاوت را به‌خرج بدهد تا اسباب ناراحتی و تلخی و رنجش حاجی نشده‌ باشد. خانم‌باجی مسئولیت درمان عزت را بر عهده میگیرد و و او را با روایت داستان‌های عجیب همراهی می‌کند…!

نویسنده؛ جعفر شهری باف
راوی؛ فرهاد مهرآبادی

برای حمایت از صدای قجرتایم؛ لینک پادکست‌های ما را با دوستان و خانوادۀ محترم خود به اشتراک بگذارید، سپاسگزاریم.

 

شاید این پست هم برای شما جالب باشد:  شکر تلخ؛ فصل چهارم - قسمت دوازدهم
3.7/5 - (10 امتیاز)

8 پاسخ

  1. نمی تونم دست از گوش کردن بردارم. به قدری زیبا میخوند که انگار تو اون سال و اون لحظه ام
    ممنون

  2. با سلام و تشکر
    پیدا کردن قسمت ها و فصول از طریق جستجو گاهی به آسانی میسور نمی شود ، مثلا برای شنیدن فصل اول قسمت سوم باید بارها جستجو کرد ، یا مشخص نیست هر فصل چند قسمت است و یا شاید من نمی دانم ،راهنمایی فرمایید چگونه می شود به فهرست تمامی فصول و قسمتهای یک کتاب مثلا شکر تلخ در یک پنجره واحد دست یافت و از این طریق قسمت مورد نظر را آسان تر انتخاب نمود .
    با تشکر

    1. سلام گرامی، برای مشاهده‌ی آرشیو، منو سایت > فهرست وب‌سایت قجرتایم > سری شکر تلخ را انتخاب کنید. سپس برای مشاهده‌ی دیگر اپیزودهای مورد نظر خود، به صفحات قبل‌تر بروید… چنانچه باز هم مشکلی وجود داشت، درمیان بگذارید.

  3. سلام،کتاب رو از کجا باید کیر بیاریم، چون یه نسخه دارم،دو صفحه رو نداره و غلط چاپی هم زیاد داره

    1. سلام گرامی، درست می‌فرمایید، به یاد دارم چهار صفحه از نسخه‌ی پی‌دی‌اف در فایل نبود، همچنین طبق گفته‌ی شما و با توجه به مقدمه‌ی نگارنده نیز غلط املایی بسیاری داشته‌است، اما برای تهیه‌ی نسخه‌ی فیزیکی باید در فضای مجازی جست‌وجو کنید، بلکه کسی با قیمتی بالا به فروش گذاشته باشد، نسخه‌ی پی‌دی‌اف هم می‌توانید به جست‌و‌جو پیدا و دانلود کنید…

        1. خواهش می‌کنم، خیر عزیز، نسخه‌ی پی‌دی‌اف تماماً تصحیح و تکمیل، و همچنین به‌صورت روایی نوشته و ضبط شده‌است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *