اپیزود اول؛ صبر ایرانیان، قسمت اول

اپیزود اول؛ صبر ایرانیان، قسمت اول: روایت اصلی؛ گذری بر آستانه‌ی صبر ایرانیان در برابر مشکلات، که قسمت اول آن محسوب می‌شود است، که از حمله‌ی افغان‌ها تا قحطی و فقر شَدید، و همچنین دستور تهیه‌ی پخت آبگوشت سحرآمیز توسط روحانیون درباری به «شاه سلطان حسین صفوی» برای مقابله با افغان‌ها را خواهید شنید...!
اپیزود اول؛ صبر ایرانیان، قسمت اول
اپیزود چهاردهم پادکست رادیو قجرتایم

اپیزود اول؛ صبر ایرانیان، قسمت اول: روزشمار این اپیزود؛ کشتار نانجینگ، تصویب جداییِ دین از سیاست در مجلس فرانسه و سخنرانیِ فوق‌العاده‌ی «ویکتور هوگو» در این‌باره، «علی‌اکبر سعیدیِ سیرجانی» و سرگذشت تلخ او، «میرزا حسن رشدیه» بنیان‌گذار آموزش نوین در ایران و کوتاه از ورود اولین اتومبیل به ایران و انتخاب «رضاخان» به‌عنوان پادشاه و سخنی از «ابوریحان بیرونی»، اما روایت اصلی؛ گذری بر آستانه‌ی صبر ایرانیان در برابر مشکلات، که قسمت اول آن محسوب می‌شود است، که از حمله‌ی افغان‌ها تا قحطی و فقر شَدید، و همچنین دستور تهیه‌ی پخت آبگوشت سحرآمیز توسط روحانیون درباری به «شاه سلطان حسین صفوی» برای مقابله با افغان‌ها را خواهید شنید…!

نویسندگان؛ تیم قجرتایم
راوی؛ فرهاد مهرآبادی

برای حمایت از صدای قجرتایم؛ لینک پادکست‌های ما را با دوستان و خانواده‌ی محترم خود به اشتراک بگذارید، سپاسگزاریم.

 

 

شاید این پست هم برای شما جالب باشد:  اپیزود دوم؛ کشتار نانجینگ در چین
4.6/5 - (14 امتیاز)

3 پاسخ

  1. سلام
    اینستاگرام برای جلب مخاطب عام پلتفرم خیلی مناسبیه. برای ما مردم ایران که کتاب کم و کتاب تاریخی اصلا نمیخونیم حتی یه پست توی اینستاگرام وسط پستهای سرگرمی میتونی خیلی نجات دهنده باشه. خواهشم اینه که از اینستاگرام بیرون نرید برای اینکه پستهای با ارزشتون بیشتر توسط مخاطب عام دیده بشه. پادکست و وبسایت بیشتر برای جلب مخاطب خاص مفیده قشری که خودشون مطالعه دارن…

    1. سلام عزیز، در آن‌جا نیز هستیم و ادامه خواهیم داد، سپاس بابت لطف و محبت شما 🌹

  2. دمتون گرم من سواد زیادی ندارم ولی واقعن لذت میبرم ودرک میکنم وپند میگیرم از گذشتگان از شکر تلخ لذت بردم❤️❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *